İnsanlar Neden Osurur?” üzerinde 11 yorum

  1. Geri bildirim: Geğirme Nedenleri « Kimseye Soramadıklarınız

  2. Geri bildirim: Çok Osurmak İyi Midir? « Kimseye Soramadıklarınız

  3. Geri bildirim: Sülük « Kimseye Soramadıklarınız

  4. çok gülerek okudum mantıklı anlaşılır ve güzel bi yazı olmuş teşekkür ederiz🙂

  5. Osuruk Bunu Araştırmak Saçma Olabilir Kendi Kendinize Ben Napıyorum Diye Bilirsiniz Ama İnanın Bu Sizin Merakınızı Ve Bilgiye Açlığnızı Kanıtlıyor Offf Ben Ne Diyorum ”çok gülerek okudum mantıklı anlaşılır ve güzel bi yazı olmuş teşekkür ederiz🙂

  6. Gülünecek veya tebessüm edilecek ne var onu anlamadım.Toplumun bireylere empoze etmiş olduğu bir durumdan kaynaklanıyor olabilir belki de.

Bir Cevap Yazın

